.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تذکر جالب رهبر انقلاب در برابر بیلان کاری آقای دبیر!

دبیر شواری عالی انقلاب فرهنگی با ورق زدن، نقشه جامع علمی کشور، به توضیح مواردی می‌پداخت که ناگهان با تذکر جالب و بجائی از سوی رهبر انقلاب مواجه شد .

رهبر معظم انقلاب در دیدار ۵ساعته خود از نمایشگاه فناوریهای راهبردی از نزدیک با بخشی از دستاوردهای برجسته علمی و فناوری محققان و دانشمندان کشور بیشتر آشنا شدند.

بنابراین گزارش، در بخشی از نمایشگاه مخبر دزفولی، دبیر شواری عالی انقلاب فرهنگی، با توضیح درباره نقشه جامع علمی کشور که هفته گذشته با سروصدای بسیاری در مرکز همایش‌های صداوسیما رونمایی شد، در برابر معظم له قرار گرفت.

وی در حال توضیح درباره نقشه جامع علمی کشور بود و می‌گفت: طبق فرمایش شما، این نقشه آماده شد و همه چیز در این نقشه لحاظ شده گرچه در نقشه مشخص شده که در ۷یا ۸ رشته از جمله پتروشیمی هم اکنون هم در منطقه اول هستیم و...وی منتظر تایید و تقدیر رهبر انقلاب بود که ایشان با هوشمندی خاصی تاکید کردند که اینکه الان در منطقه اول هستیم این مهم نیست، مهم این است که در سال ۱۴۰۴ در منطقه اول باشیم، به هر حال امروز پیشرفت‌هایی داشتیم اما کشورهای دیگر هم همین‌طور نمی‌مانند، این عرصه رقابت وجود دارد و ما باید مسیر پیشرفت را طوری طی کنیم که ۱۴سال بعد در منطقه در صدر جایگاه علمی باشیم.

مخبر دزفولی که از ابتدای دولت نهم دبیر شواری عالی انقلاب فرهنگی است و همواره در خصوص مطالبات رهبر انقلاب در خصوص نقشه مهندسی فرهنگی که بیش از ۸ سال است در حال تهیه و تدوین است، مورد انتقاد بوده، در مواجهه با این تذکر هوشمندانه و عدم اکتفا به بیلان کاری مدیران، سکوت کرده و با سر نکات رهبری را مورد تایید قرار می‌دادند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.251 seconds.